Honlapunk cookie-kat használ. Cookie tájékoztatónkat itt érheti el. Adatkezelési nyilatkozatunkat itt érheti el.
3525 Miskolc, Kis-Hunyad u. 1.
érdekel!!! Pályázati lehetőség vállalkozások számára munkahelyi képzésekre: GINOP Plusz-3.2.1-21 – A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül. Kapcsolattartó: Supák Éva szakmai vezető (30/315-4602)
Tovább az összes hírre

Termékdíj ügyintéző

TÁJÉKOZTATÓ

TERMÉKDÍJ ÜGYINTÉZŐ

04115009 sz. szakképesítés

340 óra  | hagyományos és online órák

Ágazat: Gazdálkodás és menedzsment

A képzés díja:  szíveskedjék árajánlatot kérni

További költség: a vizsga díja.

A képzés ismertetője

A Klíma- és Természetvédelmi Akcióterv egyes célkitűzéseit alapul vevő Nemzeti Hulladék-gazdálkodási Stratégia gazdaságpolitikai és közigazgatási céljainak elérése érdekében szükséges olyan munkaerő képzése, amely a normatív szabályok szakszerű végrehajtásával a körforgásos gazdasági modell piacgazdaságos rendszerének működtetésében alapvető szerepet játszik. A termékdíj ügyintéző feladata a magyarországi előállítás, valamint az Európai Unió és a harmadik országokkal folytatott áruforgalom kapcsán felmerülő termékdíjas feladatok ellátása, amelynek alapját a termékdíjas szabályok, a Kereskedelmi Vámtarifa szerinti árubesorolás, illetve az adózás általános szabályaiban meghatározott kötelezettségek jelentik. Kiemelt feladata termékdíj raktárak kialakításában, engedélyeztetésében és működtetésében való részvétellel gazdasági értéket teremtő termékdíj szakmai ismeretek tudatos alkalmazása, amellyel a gazdasági folyamatokhoz illesztett optimális termékdíjas és jogszerű környezetvédelmi eljárásokkal Magyarország versenyképességét segíti elő. A feladatai során a termékdíj ügyintéző a jogszabályoknak megfelelően kezeli az elektronikus okmányrendszereket - különös tekintettel az adóigazgatás által előírtakra, és eleget tesz az irat-és okmánymegőrzési kötelezettségének. Feladatainak ellátása során kapcsolatot tart a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szerveivel, valamint a kormányhivatalokkal. A termékdíj ügyintézői szakképesítéssel rendelkező személy: - rendszeresen és rutinszerűen használja az Európai Unió integrált elektronikus kereskedelmi vámtarifa rendszerét (TARIC); - munkavégzése során megfelelően alkalmazza a termékdíjas szabályokat, és azt kiegészítő adó, számviteli és hulladékgazdálkodási szabályokat; - elvégzi a termékdíjas kötelezettségek teljesítéséhez szükséges számítási műveleteket; - munkavégzése során megfelelően alkalmazza a termékdíjas feladatok ellátásában való köz-reműködéshez szükséges termékdíjas, adózás és adóigazgatás eljárási jogszabályokat; - használja az adóigazgatási informatikai rendszereket és az elektronikus ügyintézés követel-ményeinek megfelel; - kiválasztja a termelési- és kereskedelmi ügyleteket érintő optimális termékdíjas eljárásokat és a jogszabályoknak megfelelően alkalmazza; - összegyűjti és kezeli a termékdíjas feladatok ellátásához szükséges adatokat; - feladatai ellátásához telefont, számítógépet, irodaszereket, bélyegzőket, fénymásolót hasz-nál; - tevékenységéhez kapcsolódóan papír alapú és digitális dokumentumokat készít, rendszerezi és kezeli a munkavégzés során keletkező iratokat; - gyakorolja az első- és másodfokú adóigazgatási hatósági eljárásokban az ügyféli jogokat és kötelezettségeket és közreműködik a jogorvoslati eljárásokban; - munkavégzése során megfelelően alkalmazza a termékdíj kötelezettséghez, illetve az állami támogatáshoz kapcsolódó szabálysértési és büntetőjogi felelősség szabályait, a termékdíjra vonatkozó jogi szankciórendszert. Betölthető munkakörök: - Termékdíj ügyintéző- Termékdíj raktár vezető/felelős

 

Miért jelentkezz hozzánk?

- Vállalkozásunk 1996 óta áll a felnőttképzés szolgálatában
- Legfontosabb célunk, hogy minőségi és eredményes tanfolyamokat valósítsunk meg
- Oktatóink nagy szakmai tapasztalattal rendelkeznek, szakmájukban elismertek
- Hatékonyan kombináljuk a hagyományos és az online oktatási formákat
- Munkatársaink felkészülten szervezik a képzéseket, és lelkiismeretesen támogatják sikeres megvalósulásukat
- Kamatmentes részletfizetési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek

 

A képzésben történő részvétel bemeneti feltétele(i):

- Iskolai előképzettség: érettségi végzettség
- Szakmai előképzettség
- Szakmai gyakorlat

 

A képzés intenzitása, időtartama:

2 alkalom/hét, 4 hónap 

 

A képzés helyszíne:

- Miskolc (igény esetén más helyszínen is), és
- digitális tér

 

Képzési területek egységes osztályozási rendszere (KEOR) szerinti kód:

0411 Könyvelés és adózás

 

A vizsga akkreditált vizsgaközpontban zajlik, amelynek vizsgatevékenységei:

- írásbeli
- projektfeladat

Kapcsolat

 

Zsigus Attila

70/324-7065

46/347-207

zsigusattila@jakaboktatas.hu

Miért érdemes nálunk tanulni?

Cégünk bemutatása

rólunk hírek képzéseink induló tanfolyamaink ecdl vizsgaszervezés kapcsolat